czwartek, 21 maja 2015

Fairy Platinum All in 1

Kilka dni temu dotarły do mnie tabletki do zmywarki Fairy Platinum All in 1. Zapowiadały się obiecująco: potrójna siła działania, która zapewnia skuteczne mycie naczyń, usuwa tłuste zabrudzenia ze zmywarki i do tego ma przyjemny cytrynowy zapach :). Wczoraj wreszcie miałam okazję je wypróbować. 
Już po samym otwarciu zmywarki czekało mnie pierwsze pozytywne zaskoczenie: cytrynowy zapach! Co prawda szybko się ulotnił, ale przez chwilę powiało świeżością ze zmywarki.

Tabletki zapakowane są w folię, z której nie należy ich wyjmować. Używałam już tego typu tabletek i za każdym razem kończyło się tym, że folia nie rozpuszczała się do końca i pomagało dopiero położenie kapsułki bezpośrednio w zmywarce, zamiast w kieszonce. Fairy Platinum All in 1 jednak pozytywnie mnie zaskoczyły, gdyż po umyciu naczyń w zmywarce nie pozostał ani ślad po tabletce. Poza czystymi naczyniami i zmywarką, oczywiście ;).

Moja zmywarka nie ma ze mną łatwo. Często zdarza mi się, że naczynie z zaschniętymi resztkami jedzenia i tłuszczem stoją kilka dni, czekając, aż zmywarka się zapełni. Różnie bywa, czasami tabletki sobie z tym nie radzą i trzeba użyć wyższej temperatury mycia. I tutaj również spory plus dla tabletek Fairy: poradziły sobie z tym zadaniem w 50 stopniach i wszystko pięknie domyły. Zmywarka w środku również jest przyjemnie czysta.
Pomimo szczerych chęci, nie udało mi się znaleźć w tych tabletkach wad. Natomiast zalet trochę się znalazło: cytrynowy zapach, czysta zmywarka i idealnie czyste naczynia. Do tej pory używałam tabletek do zmywarki innej wiodącej marki, ale przy następnym zakupie wezmę pod uwagę również tabletki Fairy Platinum All in 1. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz