poniedziałek, 18 maja 2015

Zupełnie nowa Fortuna Karotka

Ostatnio dzięki Streetcom miałam przyjemność testować nowe soki Fortuna Karotka z dodatkami funkcjonalnymi. 

Już sama paczka okazała się przyjemną niespodzianką. Paczki ambasadorek, które otrzymywałam do tej pory w różnych kampaniach, były raczej monochromatyczne. A tu proszę - kolorowa paczka!
Po otwarciu paczki również uderzyła mnie feeria barw. Takie kolorowe opakowania już od początku przyciągają wzrok i zachęcają do spróbowania :).
Przez kilka tygodni nosiłam ze sobą soki dosłownie wszędzie, od wizyt u znajomych po piesze wycieczki w Tatry. Sprawdziły się doskonale. Do tej pory piłam wyłącznie soki marchewkowe konkurencyjnej firmy, ale po tym teście zostałam fanką nowej Karotki Fortuna. Byłam bardzo ciekawa dodatków funkcjonalnych, które soki oferują: len, aloes, zielona herbata i witaminy. Zastanawiałam się, jak wpłyną na smak i gęstość soków.

Najbardziej ciekawa byłam soku o smaku mango z dodatkiem lnu, który wspiera utrzymanie prawidłowej masy ciała. Okazało się, że sok jest również bardzo smaczny, wbrew moim obawom lnu nie czuć w smaku :) Sok z lnem jest najgęstszym z testowanych przeze mnie soków i mógłby raczej uchodzić za przekąskę, niż za sok.

Sok o smaku malin z dodatkiem aloesu powinien przypaść do gustu fankom malin. Ja niestety nie zaliczam się do nich, ale przyznaję, że jak na sok o najmniej atrakcyjnym dla mnie smaku był całkiem niezły :) Aloes zawarty w soku wspiera zdrowy wygląd skóry, a przecież każda z nas tego pragnie.

Sok o smaku banana zawiera dodatkowo witaminy A, C i E. Przez zawartość banana jest najsłodszym z proponowanych soków, jednak zawdzięcza to jedynie cukrom owocowym. Zawarte w nim witaminy wpływają na zdrowy i świeży wygląd skóry.

Brzoskwinia z dodatkiem zielonej herbaty była dla mnie chyba największym zaskoczeniem. Sok jest dość rzadki jak na karotkę, zielona herbata sprawia również, że jest mniej słodki od pozostałych. Do tego ma działanie antyoksydacyjne - neutralizuje wolne rodniki, spowalniając w ten sposób proces starzenia się skóry.

Wszystkie soki mnie pozytywnie zaskoczyły. Bardzo dobrze smakują, świetnie pomagają nam kobietom dbać o siebie. Niestety jak do tej pory jeszcze nie udało mi się ich spotkać na sklepowych półkach, ale jak tylko je spotkam, z pewnością ponownie pojawią się w moim domu :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz